Stel je kandidaat voor de gemeenteraad!

geplaatst in: Nieuws | 0

Het lijkt nog even te duren, maar op 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. We zijn hiervoor inmiddels druk bezig met de voorbereidingen. Wil je samen met ons werken aan een sterke VVD in de gemeente Enkhuizen? Meld je dan aan als kandidaat voor de verkiezingen!

Voor onze kandidatenlijst zoeken we allerlei mensen: vrouw, man, jong en oud en met verschillende studie- en werkachtergronden. Ook als je (nog) geen lid bent van de VVD, of niet eerder politiek actief bent geweest, ben je van harte welkom om je aan te melden. Potentiële kandidaten kunnen ook volop meedenken met het verkiezingsprogramma voor maart 2022. Dit programma wordt de komende maanden geschreven. “Hoe moet het parkeerbeleid in Enkhuizen eruit zien? Hoe maken we de gemeente nog aantrekkelijker voor ondernemers? Hoe blijft het verenigingsleven vitaal? En hoe kunnen we genoeg woningen bouwen? Dit zijn slechts enkele vragen die we de komende maanden aan de hand van input van leden, inwoners en ondernemers gaan beantwoorden voor ons programma”, aldus VVD-fractievoorzitter Derrick Stomp.

Aanmelden

De VVD Enkhuizen is een enthousiaste club mensen met uiteenlopende achtergronden en ideeën. Benieuwd of onze partij iets voor jou is? Of wil je meer informatie over wat het raadswerk inhoudt? Neem contact met ons op. Geïnteresseerden of potentiële kandidaten kunnen zich tot 1 oktober 2021 aanmelden bij raadsleden Derrick Stomp en Pascal Overwijn.

Meer informatie

Via de website van de VVD kun je meer informatie vinden over het raadswerk. Bij vragen kun je daarnaast altijd contact opnemen met één van de volgende personen:

We hopen van je te horen!