De VVD presenteert met trots haar kandidatenlijst

geplaatst in: Nieuws | 0

De VVD Enkhuizen heeft haar kandidatenlijst gepresenteerd voor de gemeenteraadsverkiezingen die op 16 maart 2022 plaatsvinden. Pascal Overwijn voert de lijst aan, gevolgd door Derrick Stomp. Op nummer drie en vier staan nieuwkomers Gert Kroneman en Emile van Marle. De VVD Enkhuizen is een liberale volkspartij die bestaat uit een actieve en betrokken groep inwoners die zijn geworteld in Enkhuizen. “We hebben een mooie lijst samengesteld met nieuwe mensen en oude bekenden op de lijst. Samen met de kandidaten en de overige VVD-leden gaan we aan de slag voor Enkhuizen”, aldus lijsttrekker Pascal Overwijn.

De kandidatenlijst is tijdens de ledenvergadering in december 2021 jl. vastgesteld door de leden. Er staan deze verkiezingen zes Enkhuyzers op de lijst namens de VVD.

De definitieve kandidatenlijst

1. Pascal Overwijn
  2. Derrick Stomp
  3. Gert Kroneman
  4. Emile van Marle
  5. Andries Posthuma
  6. Esther Overwijn

Via de website en social media stellen we de kandidaten graag binnenkort nader aan u voor.